نوشته شده توسط : کسری

طراحی و معماری ویژه کودکان 

آموزش عکاسی مد، طبیعت، تبلیغاتی، پرتره، لنداسکیپ، خیابانی، مستند، فتوژورنالیسم، مینیمال، فرمالیست، کانسپت، آبستره و ...

یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی هنر مراجعه فرمایید : http://artcollege.ir

احتمالا عکس هایی را دیده اید که اشکال عجیب و دارای هندسه متفاوتی نسبت به عکس های معمولی هستند، در این مطلب تکنیکی ارائه خواهد شد که در آن با استفاده از افکت های فتوشاپ، عکس های ۳۶۰ درجه ایجاد خواهیم کرد که به اصطلاح به آن ها پانورامای قطبی (polar panoramas) میگوییم.

معمولا برای تماشای تصاویر پانورامای قطبی به مرورگر وب و پلاگین های خاص (به عنوان محیط های مجازی) نیاز است، اما همچنین می توان با استفاده از فیلتر Polar Coordinates در فتوشاپ، تصاویر ۳۶۰ درجه دو بعدی ایجاد کرد که در آن ها لبه های عکس ها به هم متصل می شوند تا یک دایره بسته ایجاد شود.

جای تعجب است که انجام این کار بسیار آسان است و اگر در گرفتن عکس های موردنیاز دقت به خرج دهید، حتی قسمت های اتصال (join) عکس ها را نیز مشاهده نخواهید کرد! ساخت پانورامای قطبی بیشتر یک تکنیک نرم افزاری است، اما توصیه می شود در وهله اول در گرفتن عکس هایی مناسب تلاش کنید، به این دلیل که هرچه عکس های خام اولیه بهتر باشند، تصویر نهایی ۳۶۰ درجه تمیزتر خواهد بود و نیاز به کار کمتری خواهد داشت. که لازمه این کار یافتن مکان مناسب و استفاده از سه پایه است.

برای خواندن ادامه مطلب از طریق یکی از لینک های زیر اقدام بفرمایید :

منبع : آموزش عکاسیخرید دوربین عکاسیعکاسی - عکاسی حرفه ای

 



:: برچسب‌ها: آموزش عکاسی طبیعت , عکاسی از شب یلدا , عکاسان ایرانی در خارج , عکاسی حرفه ای در تهران , آموزش عکاسی نجومی , خرید دوربین عکاسی , عکاسی مد و فشن ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

ازدواج موفق با دوهمدل 

سایت همسریابی

 

هر راه ارتباطی که موجب آشنایی دو فرد شود میتواند شروعی برای آشنایی جهت ازدواج نیز باشد و هر انتخابی اگر آگاهانه و از روی شناخت صحیح و دقیق از خود و طرف مقابل ، خانواده خود و خانواده طرف مقابل ، شرایط پیرامون خود و شرایط پیرامون طرف مقابل باشد به احتمال زیاد  زیربنای شروع زندگی موفقی خواهد بود و در غیر اینصورت نمیتوان انتظار زندگی موفقی را از این آشنایی داشت.
بنابراین مهمترین مسئله شناخت صحیح میباشد که باید بصورت دقیق و صحیحی اتفاق بیافتد و بهیچ وجه نباید پنداشت که چون معرف، فردی واقعی است حتماً زندگی موفقی خواهد بود. چه بسیار افرادی که به همان روش سنتی معرفی شده اند  اما چون اصول آشنایی را رعایت نکرده اند متاسفانه پس از شروع زندگی به مشکل برخورده اند و یا چون معرف یک سایت میباشد، حتماً زندگی ، ناموفق خواهد بود و کم نیستند افرادی که معرف آنها سایت های همسریابی بوده اند و چون اصول آشنایی را رعایت کرده اند  خدا رو شکر زندگی موفقی دارند. چرا که معرفی و شناخت دو مقوله کاملاً متفاوت هستند یعنی ابتدا شخص مورد نظر باید معرفی شود و سپس قبل از تصمیم به ازدواج باید در مورد فرد مقابل شناخت پیدا کند.
آشنایی توسط همسریابی دوهمدل نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اگر اصول آشنایی در آن رعایت شود و انتخاب آگاهانه ای صورت پذیرد میتواند موجبات شروع زندگی موفقی نیز بشود و در غیر اینصورت شروع زندگی مشکل آفرین خواهد بود.
سایت همسریابی دوهمدل تنها یک واسطه است جهت معرفی اشخاص تنها و آماده ازدواج ، که ابتدایی ترین مرحله ازدواج به شمار میرود، مرحله شناخت و راستی آزمایی ادعاها بر عهده خود شخص میباشد، دقیقاً مثل اینکه شما با فردی در دانشگاه آشنا شده اید و طرف مقابل ادعا میکند که مثلاً مهندس میباشد و یک خانه شخصی دارد و یک برادر دارد و پدر و مادرش در شهرستان زندگی میکنند، آیا تنها به ادعاهای فرد میتوان اطمینان کرد؟ بهیچ وجه !
باید با همکاری خانواده و افراد معتمد خود بصورت دقیق و کامل در مورد ادعاهای فرد مورد نظر تحقیق کرد تا اگر دروغ،کلاهبرداری یا هر مسئله دیگری در کار باشد همان ابتدا مشخص گردد ، اگر پس از این شناخت و مشورت با خانواده خود به تصمیم قطعی در رابطه با ازدواج با فرد رسیدید، قول میدهیم که به امید حق تعالی زندگی موفقی خواهید داشت و اگر تنها با صحبت با فرد مورد نظر که معمولاً کلاهبرداران هم خیلی راحت افراد ساده را میتوانند تحت تاثیر قرار دهند به ادعاهایش اطمینان کردید و به احساس خود نتوانید غلبه کنید و برای تصمیم عجله کنید، نباید منتظر رویدادهای خوشایند باشید


:: برچسب‌ها: سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی دوهمدل , سایت همسریابی شیدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 952
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

سایت ازدواج
 
وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما در این وسعت عظیم تا چه اندازه کاهش می یابد؟!
 چگونه می توانیم در این پهنه گسترده ؛ به شناسایی عمیق مسئله ای و یا به لایه های پنهان موضوعی فکر کنیم؟!
 چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم ؛ چگونه روح و روان ؛ احساس و اندیشه و رفتارشان را بشناسیم و باور کنیم؟!  آنهم در مهمترین انتخاب زندگی یعنی همسر گزینی و ازدواج.- انتخابی که در عالم واقعی هم با مشکل روبروست ؛ پس درعالم مجازی چه باید کرد؟
این مقاله به راه حلهای احتمالی می پردازد که به زعم نویسنده می تواند برای آنهایی که به ازدواج اینترنتی می اندیشند ؛ مفید باشد. برای روشن تر شدن بحث، به موضوع:
کسب اطلاعات از پسران و شناسایی آنها جهت ازدواج  اینترنتی (سایت همسریابی دوهمدل)
می پردازیم در مورد شناسایی دختران و کسب اطلاع از آنها جهت ازدواج ، نیز با کمی تفاوت به همین منوال است. اگر بازدید کنندگان عزیز سئوالی در رابطه با آن داشته باشند ، بنده در یادداشتی دیگر توضیح خواهم داد.
عزیزان مقالات زیادی در وب سایت ازدواج دو همدل وجود دارد که ازتون دعوت میکنم به این سایت سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل
کسب اطلاعات و شناسایی پسران جهت ازدواج  اینترنتی

سايت ازدواج
 
برای خواندن ادامه مطلب لطفا به سایت همسرگزینی سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل 



:: برچسب‌ها: سایت ازدواج , سایت همسرگزینی , سایت همسریابی دو همدل ,
:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

| سلام و عرض ادب خدمت کاربران فهیم وبلاگ |

| شاید شما روزانه مدت خیلی زیادی را برای دانلود آهنگ جدید در موتور های جستجو مثل گوگل صرف کرده اید و با یک سری سایت ها برخورد کرده اید که در رتبه های اول موتورهای جست و جو هستند و وقتی وارد سایت میشید برای دانلود کردن آهنگ با کلی تبلیغات خیلی خیلی شلوغ و بی معنی رو به رو میشید، تا اینجای کار اصلا مشکلی نیست و هر سایت موزیک نیاز به درآمد داره و اصول کار همر اینجاست ولی وقتی میرید دنبال مطلب خودتون بگردید میبینید که با عنوانی که سرچ کردید به عنوان مثال: " دانلود آهنگ جدید امیر تتلو " کلی عنوان دیگه لیست شدن و شما باید روشون کلیک کنید تا بتونید آهنگ خودتون رو پیدا کنید! مشکل همینجاست |

دانلود آهنگ جدید

| شما قصد دارید توسط سایت گوگل مستقیم به آهنگ خودتون دسترسی پیدا کنید ولی میبینید که وارد یک سری سایت بی مصرف و به اصطلاح "کلیک دزد" شدید، اینطور سایت ها هستند که وب پارسی را به گند کشیدن و باعث میشن که سایت های خوب با محتوای خوب در اعماق رتبه های سایت هایی مثل Google باشن و شما به راحتی نتونید به مطلب خودتون برسید. خوشبختانه جدیدا کارگروه تعین مصادیق رایانه ای قانونی را تصویب کرده است که با اینگونه سایت ها برخورد قانونی میشه که بسیار خبر خوبی است و امیدواریم مسئولین محترم هم کمکی به تمیزی وب کنن. در این راستا ما به شما سایت  هی موزیک   رو پیشنهاد میکنیم که میتونید برای دانلود آهنگ شاد و یا دانلود آهنگ غمگین  و همچنین دانلود موزیک ویدیو استفاده کنید. روزانه بسیار موسیقی در کشور عزیزمان ایران منتشر میشود که میتونید در سایت موزیکی که در چند سطر قبل معرفی کردم آهنگ مورد علاقه خودتون را دانلود کنید و از شنیدن موسیقی خود لذت ببرید. پیشنهاد میکنم از تمامی صفحات سایت دیدن فرمائید و نظرتون رو در مورد مطالب سایت بدید و ما با آغوش باز نظرات شما رو میخونیم و پاسخ میدیدم. باید یادآور بشم که در سایت تمامی آهنگ ها با کیفیت های 320 و 128 قرار دارند و وقتی به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید ایرانی بشید و میتونید موزیک ویدیو های خودتون را با کیفیت های 1080 فول اچ دی Full HD و یا 720 اچ دی HD و یا کیفیت پایینتر 480 دانلود کنید و همچنین برای راحتی کاربران در سایت امکان پخش آنلاین موزیک ویدیو هارا قرار  گرفته است و این مورد برای تک آهنگ ها و آلبوم ها نیز صدق میکند. همچنین در سایت معرفی شده سعی شده بالای 95درصد آهنگها دارای متن آهنگ هم باشند تا هرکسی دوست داشت متن آهنگ را هم بخونه.|

|در اینجا لیستی از اسامی خواننده های عزیز کشورمون را هم معرفی میکنم تا دوستان خواستند در سایت هی موزیک دنبال آثارشان بگردند و دانلود کنند: ( امیر تتلو – سامان جلیلی – احمد سعیدی – استاد بزرگوار همایون شجریان – مجید یحیایی که به تازگی آلبومش را منتشر کرده – مرحوم و زنده یاد مرتضی پاشایی – حسین تهی که در فصل تابستان آهنگ و موزیک ویدیو خودش با نام #تابستون منتشر کرد – شهرام شکوهی که منتظر انتشار آلبومش که تا نفس هست نام دارد هستیم و هنرمند عزیزمون بنیامین بهادری که در اینجا عکسی از خودش و دخترش بارانا قرار میدیم- بهرام – یاس – آرمین 2 AFM – محسن یگانه و...|

بنیامین و بارانا

| در انتها تشکر میکنم از شما کاربر گرامی که وقت خودتون رو به وبلاگ ما دادید و مطلب رو خوندید، شما میتونید این مطلب را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر و... به اشتراک بگذارید و یا همین مطلب را در وبلاگ خودتون منتشر کنید.)

 

|موفق و موید باشید عزیزان|



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ عروسی , متن آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 905
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

 درج آگهی رايگان

آگهی رايگان

درج آگهی رايگان در Ad Time

با ثبت رايگان آگهی خود در وبسايت Ad Time در کوتاهترين زمان به دنياي مجازي معرفي ميشويد

مکانی مناسب برای درج آگهی رایگان برای تمامی مشاغل



:: برچسب‌ها: درج آگهی رایگان , ثبت آگهی رایگان , درج آگهی رایگان اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 935
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

بازی دخترانه انلاین دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک دو نفره

  • بازی دخترانه انلاین دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک دو نفره

    بازی دخترانه انلاین دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک دو نفره

    بازی دخترانه انلاین دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک دو نفره

    lovely decoration ؛ در بازی فلش دخترانه دکوراسیون عاشقانه باید دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار یکنواخت و خسته کننده را با استفاده از آیتم های موجود به یک دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی تبدیل کنید کنید. پس از آن می توانید از آن پرینت بگیرید یا بر روی کامپیوترتان ذخیره کنید.

    تا بارگزاری کامل بازی شکیبا باشید …

    بازی دخترانه انلاین دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک دو نفره

    بازی های آنلاین دخترانه , بازی انلاین دخترانه تزیین اتاق

    .

    بازنشر:مجله سایسون



:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس , برترینها , خواندنیهای نت ,
:: بازدید از این مطلب : 1058
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کسری

رمز تاجرین موفق و ثروتمند و آغاز تجارت بی نقص

  • رمز تاجرین موفق و ثروتمند و آغاز تجارت بی نقص

    دوره ی حاضر، زمان بسیار خوبی برای آغاز کار آزاد و راه اندازی تجارت شخصی است. البته شرایط فعلی نامطلوب اقتصادی سبب سخت تر شدن شرایط شده است و شما را به چالش خواهد کشید ولی این بدین معنی نیست که نمیتوانید تجارت جدید و موفقی را آغاز کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که صاحبان تجارتهای کوچک مرتکب میشوند اشتباه گرفتن “اشتیاق به کار” با “هوش تجاری” است. در این مطلب قصد داریم ۶ مورد که رعایت آنها برای شروع یک تجارت موفق ضروری هستند را بیان کنیم.

    علاقه داشتن و هوش تجاری را اشتباه نگیرید

    ممکن است واضح به نظر برسد، ولی در حقیقت اینطور نیست. قطعا فردی که قصد راه اندازی و ایجاد شرکت و یا تجارتی را دارد، نسبت به انجام آن کار دارای علاقه و اشتیاق است و این وجه تمایز اکثر افرادی است که وقت و انرژی خود را صرف داشتن تجارت شخصی کرده اند ولی داشتن اشتیاق کافی نیست. نباید علاقه را با هوش تجاری اشتباه بگیرید.

    هر تجارتی از دو بخش تشکیل شده است:

    1. بخشی که شما نسبت به انجامش علاقه دارید و عشق به آن باعث شروع کار شده است.
    2. سایر موارد! نظیر استخدام کردن یا اخراج کردن، رسیدگی به امور، تبلیغات و هر چیزی که به مورد نخست مربوط نباشد.

    اگر میخواهید تجارتتان برای مدت طولانی برپا باشد، باید علاوه بر شرط نخست، مورد دوم را نیز یاد بگیرید. در واقع گزینه ی دوم است که شما را به یک تاجر موفق تبدیل خواهد کرد.

    هوش تجاری و علاقه مندی

    ظرفیت ها و موج حرکت را زیر نظر بگیرید

    برای موفق شدن در تجارت، باید بین “مناسب بودن” و “متفاوت بودن” تعادل برقرار کنید. با وجود رقابت تنگاتنگ و فشرده در محیط بازار، مهم است که بتوانید ظرفیت های خالی را پیدا کنید. ظرفیت خالی جایی است که سایر رقبای شما در آن حیطه قوی نیستند. برای مثال یک فرد شیوه ی تبلیغاتی بیلبورد را انتخاب میکند چراکه سایرین کمتر از این روش استفاده میکنند.

    همچنین، باید نسبت به موجهای موجود در بازار حساس باشید. اگر کسی نسبت به چیزی خبری منتشر میکند، شاید دلیل خوبی برای آن داشته باشد. سعی کنید ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید.

    اگر تجارت شخصی دارید، باید حضور قوی در حوزه آنلاین داشته باشید

    امروزه مردم بیشتر از اینکه وقت خود را صرف تماشای تلویزیون کنند، صرف وبگردی و گشت و گذار در اینترنت میکنند. شما باید جایی حضور داشته باشید که چشم مردم (و مشتری) در آنجاست و اگر توجه بسیاری از مردم به اینترنت است، پس باید در این حوزه حضور داشته باشید.

    دقت کنید که نیازی نیست حضور خیلی خاص و یا منحصر به فردی فضای آنلاین داشته باشید. کافی است خوب باشید. یک سایت خوب، فعالیت خوب در شبکه های اجتماعی و بازاریابی خوب.

    از تکنولوژی بهره ببرید

    تکنولوژی هم میتواند دوست شما باشد و هم رقیب شما، پس چه خوب است که بتوانید از آن به عنوان یک دوست بهره ببرید. میتوانید در قالب ساخت یک نرم افزار، اپلیکیشن موبایل، ابزارکهای ویندوز، برنامه های تحت وب، بازی و یا هرچیزی که مربوط به تکنولوژی است از آن استفاده کنید تا از رقیبان پیشی بگیرید.

    برای نمونه صرفا خرید یک نرم افزار و یادگیری اصول اولیه ی کار با آن کافی نیست، به صورت کامل آن را یاد بگیرید و از نقاط قوت آن برای پیشرفت خود استفاده کنید.

    پیشرو و رهبر بودن

    پیشرو نباشید و در خط مقدم قرار نگیرید!

    مخصوصا در شروع کار و زمانی که در حال یادگیری و سبک و سنگین کردن مسایل مختلف هستید، پیروی کردن از رقبای موفق بسیار بهتر از پیشرو بودن است. نیازی نیست در شروع کار چیز بزرگی اختراع کنید و یا نشان تجاری خاص و بزرگی شوید. در شروع کار احتمال خطا به دلیل تجربه ی کم بسیار زیاد است. بنابراین ابتدا از دست سایر رقیبان یاد بگیرید و سنجیده عمل کنید. یاد بگیرید که چه روشی جواب میدهد و همان روش را بکار بگیرید. با کسب تجربه، بعدا میتوانید ایده های بزرگ را عملی کنید، ولی نه در شروع کار!

    و در ضمن، بخاطر داشته باشید که بسیاری از افراد میتوانند به صورت رایگان به شما کمک کنند. برای مثال اگر جشنواره ای برگزار شود، حتما شرکت کنید. داوران و هیات بررسی، تمام شرکت کنندگان را بررسی کرده و به آنها امتیاز میدهند. میتوانید به رایگان از نقاط ضعف و قوت خود باخبر شوید. همچنین از وب سایتها، مجلات و کتابها برای پیشرفت کمک بگیرید. شبکه های اجتماعی نیز برای نظر سنجی و دریافت بازخورد به صورت رایگان بسیار مفید هستند.

    قدرت تبلیغات و مارکتینگ را دست کم نگیرید

    اگر در بخش بازاریابی و تبلیغات ضعیف باشید، هرکاری که کرده اید بی نتیجه خواهد بود. حتی اگر بهترین محصولات را ارائه دهید، تازمانی که نتوانید آنها را به فروش برسانید، موفق نشده اید. در مطالب بعدی در خصوص مارکتینگ و بازاریابی نکات بیشتری را بیان خواهیم کرد تا با رعایت آنها بتوانید تجارت نوپای خود را تثبیت کرده و به سمت موفقیت بیشتر قدم بردارید.



:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بک لینک بک لینک